Infolinka (+420) 775 945 063
Zaslat objednané zboží do
{{country.name}}
Infolinka (+420) 775 945 063
Výhody Store4

Vše o nákupu

Je možné si zboží vyzvednout osobně a vyzkoušet přímo na prodejně?

Ano, stačí při objednávce zvolit osobní odběr, který je samozřejmě zdarma. Rádi Vás uvidíme na adrese Store4, Plzeňská 470/76, Praha 5 Smíchov, blízkosti metra Anděl, tramvajová zastávka U Zvonu.

 

Mohu zboží vyměnit, pokud mi nebude vyhovovat velikost?

Ano, vyměníme vám jakýkoliv model z objednávky, v případě osobního odběru ihned na prodejně, v případě odesílaného zboží, budeme čekat na vrácení nesedící velikosti a následně Vám zdarma odešleme jinou velikost - to znamená, že vám nové zboží pošleme na vlastní náklady. Až v případě opakované výměny (druhé, třetí...) je tento proces zpoplatněn cenou dopravy, kterou si zvolíte. Kompletní ceník dopravy naleznete zde.

Abyste riziko výměny snížili na minimum, pečlivě se prosím změřte dle velikostních tabulek.

 

Kolik mě bude stát dopravné?

Osobní odběr objednávky je zcela zdarma. U expedice, která zahrnuje i balné Vaší objednávky záleží na Vašem výběru dopravy. Kompletní ceník dopravy naleznete zde.

 

Způsob platby?

Zaplatit u nás můžete v hotovosti, platebními kartami, převodem, případně Vám zboží odešleme na dobírku.

 

Po nákupu

Kdy obdržím objednané zboží?

Vyřízení objednávky trvá zpravidla 1-2 pracovní dny.

V případě platby převodem, čekáme na obdržení platby, následně ihned odesíláme.

 

Mohu nevyhovující zboží vrátit?

Samozřejmě, je to vaše zákonné právo. Nepoškozené zboží, v originál balení s nepoškozenou etiketou můžete vrátit ve 14denní lhůtě bez udání důvodu ( případně déle, pokud je zboží zakoupeno v rámci prodlužující kampaně )

Zboží zašlete na adresu Store4, Plzeňská 470/76, Praha 5 Smíchov, 150 00. Nezapomeňte prosím přiložit kopii faktury.

 

Kdy mohu očekávat vrácení peněz, pokud vrátím zboží ve 14denní lhůtě?

Zákonem stanovená lhůta činí 30 dnů od přijetí vaší vrácené objednávky, my se však snažíme peníze vrátit co nejdříve.

 

Zboží není v pořádku, jak ho mohu reklamovat a jak dlouho to bude trvat?

Zboží zašlete na naše reklamační oddělení na adresu Store4, Reklamační oddělení, Plzeňská 470/76, Praha 5 Smíchov, 150 00. Nezapomeňte prosím přiložit kopii faktury.

Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace činí max. 30 dnů, vždy se však snažíme být rychlejší.

 

Nenalezl jsem potřebnou odpověď?

Kontaktujte nás na email adrese: info@store4.cz kde rádi zodpovíme Vaše případné otázky.

 

Zpět

 

Autorizovaný prodejce světových sportovních značek
Veškeré zboží skladem, expedice do 24 hodin!
Vítejte na autorizovaném e-shopu značek adidas, Nike, Reebok, Reebok CrossFit, Scarpa.
Specializujeme se na kolekci Reebok CrossFit, kde jsme jednička na trhu a díky tomu spolupracujeme s největšími CrossFit gymy v ČR a SR.
Objednáte-li do 12:00, vyexpedujeme zásilku ještě dnes.
Veškeré zboží máme skladem, takže si je můžete vyzkoušet na naší kamenné prodejně na Plzeňské ulici v Praze 5 blízko metra Anděl, tramvajová zastávka U Zvonu.
Těšíme se na Vaši návštěvu.
Tým Store4
Store4.cz
Plzeňská 470/76
Praha 5 Smíchov
150 00
Otevírací doba
PO-PÁ 12:00 - 17:00
Zobrazit kompletní kontakty
Ověřeno
zákazníky
Možnosti
dopravy
Slevové
programy
Naleznete
nás na
2013 © Všechna práva vyhrazena - Store4.cz
Created by kemza.com  -   Powered by Notia Business Server